Knihy autorů z KISKu zdarma ke stažení

Přebal knihy Mystery shopping v knihovnách

Magdalena Jirásková a kol.

Mystery shopping v knihovnách

Stále více knihoven využívá pro zjišťování zpětné vazby od uživatelů dotazníky, focus groups či rozhovory. Existuje ale ještě další metoda, která umí zprostředkovat zážitek uživatele z knihovny velmi komplexně – je to mystery shopping. Brožuru o této metodě pro vás připravili studenti KISK a členové týmu MyS3.

Další informace

Klíčová slova: mystery shopping, knihovny, výzkumy, uživatelé, CX

Profil autora na webu: www.mys3.cz

Autorský kolektiv: Magdalena Jirásková, Monika Machovská, Tomáš Messerschmidt, Anna Mikulášková, Hana Ohlídalová, Ladislava Zbiejczuk Suchá

Vydáno: 2013

Vydavatel: KISK FF MU

Doporučujeme:
E-knihy pro knihovny